| <H1> Plánování směn zaměstnanců pro bistra, kavárny, obchody, malé podniky i velké výrobní firmy </H1> |
| <H1> Blog </H1> |
| <H2> Směny.cz jsou pro všechny, pro malé i velké </H2> |
| <H2> Jak to funguje? </H2> |
| <H2> Plánování směn na desktopu, jejich prohlížení v mobilu </H2> |
| <H2> GDPR </H2> |
| <H2> Kdo v tom s námi již jede </H2> |
| <H2>
Ceník </H2> |
| <H2>
Otázky k ceníku </H2> |
| <H2>
Kontakt </H2> |
| <H3> Hotely, restaurace, kavárny, call centra, helpdesky </H3> |
| <H3> Personální agentury </H3> |
| <H3> Obchody a řetězce </H3> |
| <H3> Výrobní linky a logistika </H3> |
| <H3> Vytvoříte zaměstnance a pracoviště </H3> |
| <H3> Zaměstnanci mohou zadat své časové dispozice nebo dovolenou </H3> |
| <H3> Vytvoříte směny </H3> |
| <H3> Obsadíte směny </H3> |
| <H3> Směny můžete také odemknout a dát je k dispozici zaměstnancům </H3> |
| <H3> Pošlete zaměstnancům upozornění na nové nebo volné směny </H3> |
| <H3> Monitorujte docházku zaměstnanců </H3> |
| <H3> Do 5 zaměstnanců </H3> |
| <H3> Do 300 zaměstnanců Malé a střední podniky </H3> |
| <H3> Enterprise řešení
Co nabízí Enterprise řešení
</H3> |
| <H3> Úvodní nastavení a zaškolení? </H3> |
| <H3> Za koho platím? </H3> |
| <H3> Co je zahrnuto v ceně? </H3> |
| <H3> Jak fungují kredity? </H3> |
| <H3>
Společnosti ABZAKOVO a Směny.cz spojují síly pro efektivnější plánování směn </H3> |
| <H3>
</H3> |
| <H3>
Společnosti ABZAKOVO a Směny.cz spojují síly pro efektivnější plánování směn </H3> |
| <H3>
Novinky v zákoníku práce 2025: Co se mění pro dohodáře (DPP, DPČ) a zaměstnavatele </H3> |
| <H3>
</H3> |
| <H3>
Novinky v zákoníku práce 2025: Co se mění pro dohodáře (DPP, DPČ) a zaměstnavatele </H3> |
| <H5> HRIS Manager, ALBERT Česká republika, s.r.o.
</H5> |
Sociální
Sociální údaje
Náklady a režie dříve činily tuto poloveřejnou formu komunikace neproveditelnou.
Ale pokrok v technologii sociálních sítí v letech 2004-2010 umožnil širší koncepty sdílení.