<H1>
O2 CyberNews
</H1> |
<H2>
AI v kybernetické bezpečnosti, 1. díl: od Turinga po deep learning
</H2> |
<H2>
Ransomware je v roce 2024 ještě zákeřnější než kdy dřív. Co o něm dnes musíte vědět?
</H2> |
<H2>
Deepfake útoky silně na vzestupu. Co to je a jak je poznat?
</H2> |
<H2>
Články
</H2> |
<H2> Aktuálně </H2> |
<H2> Kalendář akcí </H2> |
<H2> Právě ze sítí </H2> |
<H2>
Podcasty
</H2> |
<H2> Přehledy a statistiky kyber hrozeb </H2> |
<H3>
V Česku chybí ve firmách tisíce expertů na kyberbezpečnost. Jak to řešit?
</H3> |
<H3>
Datová centra: pětihvězdičkový hotel pro vaše data
</H3> |
<H3>
Kyberšmejdi útočí i na firmy. Jací zaměstnanci jim nejčastěji naletí?
</H3> |
<H3>
Jak vytvořit účinný Incident Response Plan v souladu s NIS2?
</H3> |
<H3>
Získali jsme specializaci Fortinet Security Operations
</H3> |
<H3>
AI v kybernetické bezpečnosti, 1. díl: od Turinga po deep learning
</H3> |
<H3>
O2 Security Report za první pololetí 2024: více než 2,1 miliardy odvrácených hrozeb
</H3> |
<H3>
Ransomware je v roce 2024 ještě zákeřnější než kdy dřív. Co o něm dnes musíte vědět?
</H3> |
<H3>
Počítače, které podporují AI, budou ještě o něco chytřejší
</H3> |
<H3>
E.U. Court Limits meta's Use of Personal Facebook Data for Targeted Ads
</H3> |
<H3>
František Mikoška (HP TRONIC): Nechceme zákazníkům posílat jen krabice, proto má Datart tolik kamenných poboček
</H3> |
<H3>
Future of Cyber Conference 2024
</H3> |
<H3>
Ženy v kyber
</H3> |
<H3>
5G je game changer, platí to i pro bezpečnost
</H3> |
<H3>
Tajné dokumenty českých diplomatů v rukou čínských hackerů
</H3> |
<H3>
Příběh hackera bez domova, který potopil whistleblowera WikiLeaks
</H3> |
<H3>
Neuvěřitelný příběh Amy Krebs: Ukradená identita i peníze
</H3> |
<H3>
Brát dětem telefony není řešení, raději jim vysvětlujte své obavy a ptejte se
</H3> |
<H3>
Vyhrál Porsche a skončil ve vězení. Příběh hackera Kevina Polsena
</H3> |
<H3>
Když hackeři zastaví zásilky: příběh ransomware útoku na britskou poštu
</H3> |
<H3>
Kvalitní technologie není zárukou úspěšného produktu, je potřeba mnohem víc
</H3> |
<H5> ooo2 CYBERNEWS </H5> |
<H5> PRODUKTY </H5> |
Sociální
Sociální údaje
Náklady a režie dříve činily tuto poloveřejnou formu komunikace neproveditelnou.
Ale pokrok v technologii sociálních sítí v letech 2004-2010 umožnil širší koncepty sdílení.